Bilasizmi qanday veb-trafikni ko’rish? O’zingizning sahifangiz bo’lganida veb-trafikingizni bilish juda muhim, chunki bu eng ko’p ishlatiladigan marketing strategiyalaridan biridir. Veb-trafikni bilish amalga oshiriladigan strategiyalarni tahlil qilish va raqobat bilan taqqoslash imkonini beradi.
Veb-saytimiz strategiyasini tahlil qilish, birinchi navbatda, veb-saytingizni takomillashtirishga qaratilgan. Bu bilan biz ushbu foydalanuvchilarga erishamiz ular jalb qilinadi va aniqlangan ko’proq tashrif buyurish va ko’proq faol foydalanuvchilar.
Veb-sayt trafigini bilish uchun nima qilish kerakligini tushuntirib berishimizni o’qishni davom eting.
Nima uchun veb-sayt trafigini bilishingiz kerak?
Veb-sayt estetikasidan tortib to foydalanish qulayligiga qadar to’liq ishlashi kerak. Ammo agar bo’lsa tarkib jozibali emas foydalanuvchi uchun bu etarli natijalarga olib kelmaydi.
Biroq, bu nafaqat Internetda trafikni yaratish haqida. Yaratilgan ma’lumotni tahlil qilish, tashrif buyuradigan foydalanuvchi turini, qaerdan va qaysi vaqtda amalga oshirilganligini bilish juda muhimdir.
Eng muhimi shundaki, strategiyalarda tafovutlar mavjud va veb ularga moslashadi xulqning o’zgarishi foydalanuvchilarning. Buning yordamida biz javoblarni Internet orqali va barcha foydalanuvchilarga va turli kanallar orqali etkazish uchun harakatlarni ishlab chiqishga muvaffaq bo’ldik.
Bu nafaqat trafikni yaratish, balki sifatli trafikni yaratish haqida emas, buning uchun sizga quyidagilarni tavsiya etaman:
- Sifat tarkibi: Muhim tarkibni yarating va yanada yaxshi tasvirni ta’minlang. Qidiruv motorlar sifatli ma’lumotni aniqlaydilar va odatda ularni birinchi o’rinlarga qo’yishadi va odatda foydalanuvchilar tomonidan birinchi bosishlarni olishadi.
- So’zlar tugmalar: Muvaffaqiyatli kalit so’zlardan foydalaning. Bir oz ko’proq va ko’p talab qilinmaydigan so’zlarni ishlating, ammo bu ko’proq talabga ega bo’lgan so’zlarni anglatadi.
- Qattiqqo’llik va qat’iyatlilik: Tarkibni tavsiya etilgan kun va vaqtlarga joylashtirish muhimdir. Ammo tez-tez nashr etish, shuningdek, qidiruv tizimlarida yanada yaxshi pozitsiyani yaratadi. Boshqa tomondan, foydalanuvchilar yangi tarkib haqida ma’lumot olish uchun tashrif buyurishni xohlashadi.
- Google jazosi: Google axloqsiz deb hisoblagan faoliyatni jazolaydi. Ular orasida kiruvchi havolalar uchun to’lovni amalga oshiring, matnlarni nashr qilish bir xil kelishuvga ega, sifatsiz va plagiat tarkibi.
Veb-trafikni vizualizatsiya qilish uchun eng yaxshi vositalarning eng yaxshi 5-si
Biz taqdim etamiz eng yaxshi asboblarning eng yaxshi 5 veb-trafikni ko’rish uchun. Siz ular bilan uchrashishni xohlaysizmi?
Siz ham qiziqishingiz mumkin SEO matnlarini sotib olishdan oldin nimani bilishingiz kerak.
1 Ahreflar
Bu odatlangan juda kuchli vositadir puxta bog’lovchi izlanishlar, qidiruv tizimini optimallashtirish bo’yicha veb-ustalar yordamida amalga oshiriladi.
U bilan bog’liq ma’lumotlarni ajratish uchun ishlatiladi trafikni qidirish, va o’z saytingizda yoki musobaqada foydalanish mumkin.
Uning katta kamchiligi qimmat vositaga aylanadi, chunki ularda bepul rejalar yo’q. Biroq, bu juda aniq natijalarni taqdim etadi.
Siz ham qiziqishingiz mumkin matn yozish uchun pul ishlang.
2 Alexa
Asbob eng ko’p ishlatiladigan Veb-sayt trafigini tekshirish haqida gap ketganda, siz reyting, demografik ma’lumotlar va kalit so’zlarni ko’rasiz. Bundan tashqari, siz bir vaqtning o’zida ikkita veb-saytni taqqoslashingiz va ularning trafikini baholashingiz mumkin.
Ushbu vositaning kamchiliklari shundaki, bu bepul versiyasi ilgari taqdim etilgan ma’lumotlarni pasaytirdi. Biroq, bu hali ham katta yordam vositasi.
3 Similiarweb
Bu veb-sayt trafigini ko’rish uchun afzal qilingan vositalardan biridir. Unda siz mumkin eng yaxshi veb-saytlarni ko’rish toifalar bo’yicha Undan foydalanish sizga uchta natijani, umumiy pozitsiyani, pulni va uning toifasini beradi. Siz oylik trafikni, tashriflarning o’rtacha davomiyligini, tashriflar sahifalarini va tezligi bilan tanishishingiz mumkin.
Siz ham qilishingiz mumkin transport manbalarini bilish, asosiy mos yozuvlar saytlari, ijtimoiy media-trafik, auditoriya demografiyasi. Biz raqobatdosh kim ekanligimizni baholash va shu bilan strategiyalarni bepul amalga oshirish juda yaxshi.
4 Quantcast
Bu vositalardan biridir eng ko’p ishlatiladiganBiroq, bu juda aniq emas, chunki u trafikni baholashga erishish uchun aniq konfiguratsiyani talab qiladi.
Boshqacha qilib aytganda, ma’lumotlarni yig’ish va trafikni taxmin qilish uchun Quantcast ma’lumotlarini yig’ish tasmasi saytning o’zida tuzilgan bo’lishi kerak.
Ammo, c ni bajarayotgandaonfiguratsion demografik holat Bu batafsil. Bunga tashrif buyuruvchilarning kelib chiqishi, tijorat va ommaviy axborot vositalarining qiziqishlari, kasb va siyosiy aloqalar kiradi.
5 Sayt narxlari
Ushbu vosita yordamida siz hisob-kitob qilishingiz mumkin transport statistikasi, hisoblangan daromad, kunlik sahifani ko’rish, kunlik noyob tashrif buyuruvchilar va reklama daromadlari.
Bu juda aniq hisob-kitoblarni amalga oshira olmaydi, chunki u ma’lumotni shunga o’xshash veb-saytlar va shunga o’xshash veb-saytlardan oladi.
Hozircha biz uchun tavsiyalar ro’yxati Internet-trafikni ko’ring. Umid qilamizki, siz qidirayotgan narsangiz uchun juda foydali edingiz. Ulardan birini sinab ko’rmoqchimisiz? Siz qaysi birini tanlaysiz? Sharh bering va biz darhol mamnuniyat bilan javob beramiz.