softmedia.uz
Telegram ijtimoiy tarmoqi orqali biz bilan bog'lanish Instagram ijtimoiy tarmoqi orqali biz bilan bog'lanish WhatsApp ijtimoiy tarmoqi orqali biz bilan bog'lanish Telefon orqali biz bilan bog'lanish Telegram boti orqali biz bilan bog'lanish
Telegram ijtimoiy tarmoqi orqali biz bilan bog'lanish Instagram ijtimoiy tarmoqi orqali biz bilan bog'lanish WhatsApp ijtimoiy tarmoqi orqali biz bilan bog'lanish Telefon orqali biz bilan bog'lanish Telegram boti orqali biz bilan bog'lanish Sahifani yopish

SEO orqali rivojlantirish va kontekstli reklama

SEO haqida, СEО ҳақида, О SEO, About SEO

SEO orqali rivojlantirish va kontekstli reklama

Batafsil o'qish:

SEO yoki kontekst. Nimani tanlash kerak? Agar siz sayt yaratgan bo’lsangiz va u haqida bilishni istasangiz va u sizga daromad keltira boshlasa, ertami-kechmi uni targ’ib qilish imkoniyati haqida o’ylashingiz kerak bo’ladi. Ushbu maqolada biz SEO va kontekstli reklamalarni taqqoslaymiz, ayniqsa bu maqola o’z saytlarini reklama qilish usulini tanlashga qaror qila olmaydiganlar uchun.

SEO reklama va kontekstli reklama. Ijobiy va salbiy tomonlari shunday qilib, veb-resurslarni ilgari surish uchun eng ko’p ishlatiladigan ikkita usul ekanligini hisobga olib, biz SEO va kontekstli reklamalarni bir nechta jadvallar shaklida taqqoslab ko’ramiz. Birinchi «Salbiy» tomoni ko’rib chiqamiz:

SEOKontekst
UzoqQimmat
QimmatAgar hisobingizni to’ldirmasangiz, ishlamaydi
QiyinRaqobat
Qidiruv tizimlari sanktsiyalari ostida qolish xavfiQisqa muddatli ta’sir
Qidiruv tizimining reyting algoritmlari o’zgarganligi sababli beqarorRaqobatchilar tomonidan bosish
Oldindan aytib bo’lmaydiInternet foydalanuvchilari tomonidan past ishonch
Raqobat

SEO yoki kontekstni tanlashda ikkala usulning «afzalliklari» ni ham unutmaslik kerak:

Ijobiy tomonlari

SEO afzalliklariKontekst
Tez
Keng auditoriyani qamrab olishStatistikaning mavjudligi
Maqsadli trafikIshga tushirish oson

Asosiy farq nima?
Kontekstli reklama va qidiruv tizimini reklama qilish o’rtasidagi asosiy farq, bu ham SEO-ning afzalliklariga kiritilgan-reklamadan farqli o’laroq, uni o’chirib bo’lmaydi. Reytingning ma’lum bir darajasiga erishganingizdan so’ng, raqobatchilar sizni u erdan yaxshiroq reklama bilan almashtirmaguncha, siz u erda qolasiz. Va bundan keyin ham, agar siz raqobatchilarning pozitsiyalarini tahlil qilsangiz va sayt sahifalarini optimallashtirsangiz, tezda yuqori qismga qaytishingiz mumkin.

Agar siz reklama uchun pul sarflashni to’xtatsangiz, foydalanuvchilar sizning veb-resursingiz mavjudligini darhol unutishadi.

Umid qilamizki, SEO va kontekstli reklamalarni taqqoslashimiz sizga qaysi variant sizga eng mos kelishini aniq ko’rsatib beradi.


Agar ushbu ma’lumot foydali bo’lsa, do’stlaringiz bilan bo’ling